Yrityksille

Teknologföreningen (TF) on Aalto yliopiston ruotsinkielinen osakunta. Aalto-yliopistossa luodaan tulevaisuuden teekkarit, taloustieteilijät ja taiteilijat - TF:llä luovuus virtaa, yrittäjyys kukoistaa ja TF:llä syntyy loppuelämän kestäviä ystävyyssuhteita. Insentiivi yrityksille yhteistyöhön on rekrytointi ja mahdollisuus nähdä, mihin kaikkeen opiskelijat pystyvätkään!

TF:n vahvuus on poikkitieteellisyys: TF:llä on opiskelijoita kaikista Aallon korkeakouluista ja yhteistyötä erilaisissa toimikunnissa tehdään opiskelualaan katsomatta.. Sen lisäksi TF on kaveriyhdistys missä opitaan asioita, mitä koulussa ei voi oppia - nimittäin ystävyys ja henkilökohtainen kehitys. Tämän lisäksi kaikki osaavat ruotsia, bonuksena opiskeluihin jotka enimmäkseen ovat suomeksi ja englanniksi.

Toteutuneita yhteistyömuotoja ovat olleet esimerkiksi haalarisponsorointi, vuosijuhliemme tukeminen ja muihin rekry-tapahtumiin osallistuminen. Haluamme kehittää yhteistyötä niin paljon kuin on mahdollista; mahdollisuus tavata yritysten edustajia on kullanarvoista meille. Tämän takia ekskursiot ja muut tapahtumat ovat myös kiinnostavia.

Yhteistyötä kehitetään yhdessä - olemme joustavia ja aina auki uusille yhteistyötavoille. Jos teitä kiinnostaa yhteistyö TF:n kanssa, niin ottakaa yhteyttä yrityssuhdevastaavaan.

Yrityssuhdevastaava 2018
Maximilian Rehn